![](/components/com_creativeimageslider/assets/images/arrows/cis_button_left26.png)
![](/components/com_creativeimageslider/assets/images/arrows/cis_button_right26.png)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/RadaOsiedla2019.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/PNPP_OK-S.jpg)
![](/cache/com_creativeimageslider/mpk-tmb-h290.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/Lebska_ulice.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/Smochowice_poludnie.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/Rynek2.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/Przytoczna.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/Lesnowolska_1.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/uchwały.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/protokoły.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/kontakt.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/Interwencje.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/dyzur.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/naosiedlu.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/dopobrania.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/galerie.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/droga_rowerowa.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/pumptrack.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/golf.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/jak-palic.jpg)
![](/images/Czasowe_elementy_www/Menu/roboty.jpg)
Rada Osiedla Krzyżowniki–Smochowice zaprasza mieszkańców na comiesięczne spotkania z ekspertami. Pomysł powstał podczas jednego z posiedzeń Komisji Dialogu i Współpracy z Mieszkańcami. Spotkania będą odbywały się zawsze w pierwsze czwartki miesiąca, w godzinach 18 – 20, w siedzibie R.O. przy ul Muszkowskiej 1a. Wstęp wolny. Jest to nasz nowy pomysł. Na początek ustaliliśmy trzy tematy, których znajomość naszym zdaniem, może przydać się każdemu. Zachęcamy Państwa o zgłaszanie kolejnych zagadnień do naszego, wspólnego cyklu. Wszelkie zapytania i propozycje tematów prosimy zgłaszać za pomocą maila Komisji Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio podczas dyżuru Radnych.